فیلم دلم میخواد با بازی محمدرضا گلزار و استاد رضا کیانیان - سایت رسمی محمد رضا گلزار

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند باش، یا دانشجو، یا شنونده، و یا دوستدار آنان . پنجمین مباش که هلاک می شوی . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
سایت رسمی محمد رضا گلزار
درباره



سایت رسمی محمد رضا گلزار


گلزاریا
این وبلاگ برای پشتیبانی از سایت وزین گلزاریا و محمدرضا گلزار عزیز متولد گردیده است . سایت اصلی و رسمی : www.realgolzaria.ir
صفحه‌های دیگر

علی تقی پور تهیه کننده فیلم «دلم می‌خواد» درباره آخرین وضعیت این پروژه سینمایی به مهر گفت: تدوین «دلم می خواد» توسط عباس گنجوی در حال انجام است و طی روزهای آینده تدوین نهایی فیلم به پایان می‌رسد. همزمان با تدوین نیز دیگر مراحل فنی این فیلم انجام خواهد شد.


وی ادامه داد: 


 

کارن همایونفر به طور همزمان در حال ساخت موسیقی این فیلم است و کار صدا گذاری «دلم می خواد» نیز توسط انسیه ملکی انجام خواهد شد. با برنامه ریزی های انجام شده مراحل فنی این فیلم تا یک ماه آینده به پایان خواهد رسید و «دلم می خواد» آماده نمایش می‌شود.


«دلم می‌خواد» عنوان تازه ترین فیلم بهمن فرمان آرا است که نخستین اکران آن در سی و سومین جشنواره فیلم فجر خواهد بود. فیلمنامه این فیلم را امید سهرابی نوشته که بیش از این نویسندگی مجموعه تلویزیونی «شمس العماره» را بر عهده داشته است.


«دلم می خواد» داستان مردی است که در شهری که زندگی می کند برایش اتفاق عجیبی رخ می دهد. مشکل این گونه است که گاهی موسیقی خاصی به ذهنش می رسد و او را مجبور به حرکات موزون می‌کند که این اتفاق ناخودآگاه، مشکلات خاصی برایش به وجود می‌آورد.


محمد رضا گلزار، آرمینه زیتون‌چیان، رضا بهبودی، ندا مقصودی، مهناز افشار، پیام دهکردی، صابر ابر، رویا نونهالی، علی سرابی، بهناز جعفری، فرزین صابونی، سحر دولتشاهی، احمد ساعتچیان و مریم بوبانی بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.


 

منبع : سایت گلزاریا برای محمدرضا گلزار 

 

 


کلمات کلیدی: فیلم دلم میخواد


نوشته شده توسط گلزاریا 93/6/8:: 12:5 صبح     |     () نظر


http://mlbboards.com